Jesteś tutaj:

Główna treść strony

Zajęcia prozdrowotne z Emilią

(zajęcia grupowe)
prowadzenie: instruktor Emilia Zielińska (tel. 784 831 277)
godziny zajęć: poniedziałki w godz. 19:15-20:15 i środy w godz. 19:30-20:30
odpłatność: 10 lub 15 zł / h (zapisy i płatność u prowadzących):
- stawka 10 zł / h funkcjonuje w przypadku płatności
z góry, za dany miesiąc (po ustaleniu liczby godzin z instruktorem)
- w przypadku płatności za poszczególne godziny, bez ustalonej obecności w miesiącu, obowiązuje stawka 15 zł / h

Wszelkie sprawy wynikłe z nieobecności spowodowanej wypadkami losowymi, chorobą, odwołaniem zajęć przez instruktora i inne przypadki oraz związane z nimi rozliczenia rozstrzygają instruktorzy i uczestnicy zajęć.

Jest to grupa zajęć prozdrowotnych z elementami rehabilitacji, skierowana dla każdego, bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej / kondycję zdrowotną. Celem zajęć jest poprawa sprawności fizycznej, kondycji mięśni i stawów.

Jeśli odczuwasz napięcie lub ból pleców, bóle w obrębie kręgosłupa, bóle stawów, prowadzisz siedzący tryb życia, jesteś narażona/y na stres. Ćwiczenia dedykowane również osobom, które z różnych względów nie powinny nadwyrężać stawów.

Kilka słów o elementach zajęć:

PILATES - system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczynia się do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

BODY BALL - zajęcia o umiarkowanej intensywności z wykorzystaniem piłek o średnicy 55-75 cm (w zależności od wzrostu). Spokojne zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała oraz relaksująco - rozciągające. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia specjalistyczne mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Ćwiczenia na bazie pilatesa wzmacniają głębokie partie mięśniowe pleców. Sprzymierzeńcem w walce z bólem kręgosłupa są ćwiczenia z wykorzystaniem piłek rehabilitacyjnych (dużych - fit ball, małych - easy ball). Zajęcia dla wszystkich.