Jesteś tutaj:

Główna treść strony

Fitness i Latino z Arletą

(zajęcia grupowe)
prowadzenie: instruktor Arleta Cieślik (tel. 602 276 776)
godziny zajęć: poniedziałki, wtorki, czwartki zgodnie z grafikiem zajęć
grafik:
- wtorki: 18-19 LATINO, 19-20 TBC
- czwartki: 19-20 TBC, 20-21 LATINO
odpłatność: 10 lub 15 zł / h (zapisy i płatność u prowadzących):
- stawka 10 zł / h funkcjonuje w przypadku płatności z góry, za dany miesiąc (po ustaleniu liczby godzin z instruktorem)
- w przypadku płatności za poszczególne godziny, bez ustalonej obecności w miesiącu, obowiązuje stawka 15 zł / h

Wszelkie sprawy wynikłe z nieobecności spowodowanej wypadkami losowymi, chorobą, odwołaniem zajęć przez instruktora i inne przypadki oraz związane z nimi rozliczenia rozstrzyga instruktor i uczestnicy zajęć.

Zajęcia prowadzi instruktor Arleta Cieślik:
Od najmłodszych lat związana z tańcem. Swoją pasją i energią życiową zaraża inne osoby. Specjalizuje się w zajęciach choreograficznych, gdzie wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w zespołach tańca nowoczesnego. Zwraca uwagę na prawidłową izolację ciała, dokładność i płynność wykonywania ruchów. Trening z Arletą to dużo pozytywnej energii, efektywne kształtowanie sylwetki oraz mnóstwo kalorii spalanych z uśmiechem!



Kilka słów o poszczególnych zajęciach:

TBC (Total Body Conditioning) to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych będących połączeniem kilku odmian fitnessu. W rytmie energetycznej muzyki rzeźbimy całe ciało, poprawiamy koordynację ruchową i kondycję organizmu.

CELLULITE ATTACK - jest to idealna propozycja dla osób marzących o smukłych udach, jędrnych pośladkach i płaskim brzuchu. Ćwiczenia wykonuje się głównie przy wykorzystaniu ciężaru własnego ciała, czasami jednak stosowane są także przybory: step, ciężarki, piłki.

LATINO - choreografia latino łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue,
mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha.
Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge).

STEP (DANCE) - wytrzymałościowe zajęcia na stepie, wpływające na poprawę
koordynacji ruchowej, a także przyśpieszające spalanie tkanki
tłuszczowej, a wszystko to przy energetyzującej muzyce.

PŁASKI BRZUCH - zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

FAT BURNING - zajęcia choreograficzne o średniej intensywności nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej. Poprawiają koordynację i pamięć ruchową

PILATES - system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczynia się do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

BODY BALL - zajęcia o umiarkowanej intensywności
wykorzystaniem piłek o średnicy 55-75 cm (w zależności od wzrostu). Spokojne zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała oraz relaksująco - rozciągające. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia specjalistyczne mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Ćwiczenia na bazie pilatesa wzmacniają głębokie partie mięśniowe pleców. Sprzymierzeńcem w walce z bólem kręgosłupa są ćwiczenia z wykorzystaniem piłek rehabilitacyjnych (dużych - fit ball, małych - easy ball). Zajęcia dla wszystkich.